Friday 2 September 2011

TALLINN FASHION WEEK ja esimene postitus


Minu blogi algab väga mulle tähtsa sündmusega, mis on siis Tallinn Fashion Week 2011. Mõtlesin küll, et esimese postituse teen end kohta, aga noo ei saa, kui tähtis üritus on tulemas. Ma olen üsna kindlad, et paljud on sellest juba kuulnud ja teavad , mis see on. Kui ei tea, siis selle kohta infot saate siit http://www.estonianfashion.eu/Tallinn_Fashion_Week_2011.html .
Ma ei oskagi oma sõnadega seletada, et mis seal toimub. Tean seda, et seal on kunsnike ja disainerite näitused JA MOESHOWD. Ma ise lähen kindlalt sinna ja siis teen ka sellest postituse, et kuidas see kõik oli ja nii. Aga sinna on veel 2 nädalat peaaegust aega nii, et vahepeal teen muid postitusi, mis on siis rohkem seotud minuga.
Siin on ka video, mis on siis 30 sekundiline väike tutvustus video.
Teine video on siis Liina Steini oma, mis reklaamib tema kollektsiooni, mis on ka TFW.

No comments:

Post a Comment