Friday 23 September 2011

Fashion Kick Off moeshow




































































 Mõned pildid siis minu esimesest moeshowst:) Tegin selle valmis siis 8 päevaga, imede ime! Modellideks olid: Sirli Pohlak, Helena Hook, Hanna-Maria Gabor, Grete tipp ja Glairy Kohv. Suursuur aitähh teile! Ja Katale, kes päästis mu paanika hoogu sattmuast:D Muidugi ka suur suur aitähh neile, kes pöialt hoidsid ja vaatama tulid.
Kavatsen selle kollektsiooniga veel kuhugi esinema minna, aga juba nokitsen ka uue kallal, kus on siis ka mehed:)

5 comments:

  1. you are freaking awesome!! ülihea töö! :)

    ReplyDelete
  2. Kust sa pildid said ? :) ,+ ma arvasin raudselt et võidad !

    ReplyDelete
  3. Mmm, kleit, mis on Glairy seljas on fab :D

    ReplyDelete
  4. Pildid sain oma arvutist, mul on mega hea isa:) kes fännab fotograafiat, selline oma moodi fotograaf ja siis ta käis pildistamas:D aga ma ei läinudki sinna võitma, ma oli niigi õnnelik, et kõik sai valmis ja läks mega hästi!

    ReplyDelete