Tuesday 13 September 2011

Kiire update








Üleval pool on siis pildid asjadest, mis ma ostsin Buduaari turult. All on siis asjad, mis ma täna kuskilt kaltsukatest leidsin, väljaarvatud sõrmus, selle sain täna postiga kätte:)

       
 Mõlemad asjad on H&Mi omad, seljas jäid väga lahedad ja hind oli ka väga normaalne     nende asjade kohta. 



Kaua oodatud ristiga sõrmus:)


Teen siis üsna hilja öösel, üle pika aja jooksul postituse , mis hakkabki 8 päeva jooksul niimoodi olema. Kõik siis sellepärast, et sain eile teada, et pääsesin FKO ( Fashion Kick Off ) moeshowle finaali. Olin täiesti kindel, et ma ei saa edasi ja lähen lihtsalt vaatama seda. Aga siis helistatakse mulle kooli ajal ja räägitakse , et mind on juba põhimõtteliselt 2 nädalat üritatud kättesaada ja tahetud öelda, et ma sain FINAALI ja mind oodatakse osalema.
Tänasega võttes on mul 9 päeva aega, et teha valmis 5 või 6 kleiti, leida muusika, meikar, soengu tegija, kingad ja jne:) Tulevad lihtsalt 9 unetud ööd ja 10 väga tegevusrohket päeva. + ma pean veel koolis kontrolltöid ka kaasa tegema ja veel järeltööd, mis ei ole üldse lihtne. 
Plaanis oli veel minna TFW, aga nüüd ma ei ole üldse kindel, kuidas ma ajaliselt jõuan. Pean vist Tallinnasse õmblusmasin kaasa vedama ja nii kui vaba hetk, jooksen kähku tädi juurde ja hakkan õmblema. 
Õnneks on mul väga head modellid, kes kõik on varem tegelenud modellindusega ja teavad, kuidas kõik see asi käib.
Kõik kes juhuslikult 22 september Tallinnas peaksid olema, võivad tulla siis Solarisse ( kellaaega ma veel täpselt ei tea) moeshowd vaatama:)!
Suured tänud ka Eliisele, kes tegi selle blogi headeri, mulle väga meeldib. 

1 comment:

  1. Palun-palun tibu. Aga Need kõrvarõngad.. mul pole enam midagi öelda. Anyway teada kuidas meikari ja juuksuri otsingud lähevad.

    ReplyDelete