Saturday 10 September 2011

Buduaari turg ja Tallinn

heihei:)
Tänane päev Tallinnas oli väga lahe. Hommikul kell 9 olin juba Buduaari turul , veetsin seal umbes 3 tundi, hiljem läksin mujale ringi jalutama. B-Turult leidsin endale ühe kleidi, kõrvarõngad ja käevõrusidJ Olen väga rahul oma tänaste ostudega, teen neist kindlalt pilti ka.
Hiljem oli plaanis külastada  ka kangapoode, aga sinna ma kahjuks ei jõudnud. 
Sel asemel käisin ära Bershkas, Stradivariuses ja Zaras, seekord sealt kahjuks midagi head ei leidnud. Lootsin küll, et äkki saan midagi uut, aga asjad olid samad mis eelmine nädal. Pärast  läksin Kristiinesse ja sain seal  kokku oma sugulasega , käisime mõnda aega seal ringi ja leidsime väga laheda poe. Polnud just küll minu stiili asjad, aga lillelised kleidid olid küll võrratud. Poe nimi algas M-tähega, aga mul ei tule see praegust kahjuks meelde. Kui kedagi huvitab võib küsida, uurin järgi. Kui kõik tähtsad poed olid läbi käidud, siis läksime Pirita lahele jahiga sõitma. Ohhh, see oli täiega lahe, ilm oli imeline ja tänu tuulele saime päris kiiresti edasi liikuda. Nõme oli see, et keegi ei rääkinud meile, mis me peaksime selga panema, õnneks panin soojemalt riidesse, aga see ka väga ei aidanud, kuna olime ikkagist läbimärjad. Tänane päev oli päris lahe, plaanis on minna veel õhtul linna peale. Kuskile kohvikusse istuma, aga ei tea veel midagi.
Homme lähen siis SEB Tallinna maratonile 10 km jooksmavõi kõndima, ei tea isegi. Loodan, et ma suudan selle ära maa läbida , pole päris kaua aega trenni teinud. Pärast seda sõidame tagasi koju ja hakkan õppima. Esmaspäeval katsun minna kuskile pildistama ja teha ka siis uue posituse:)
    Jakk H&M; kaelakee Lindex; kott Chanel; Saba H&M; püksid Bershka; kingad Trendexpressist.












                                             Järgmise nädala üritus, mida ei jõua ära oodata:)

                                                    SEILATA VÕIB, SURFAMA PEAB!



No comments:

Post a Comment