Friday 16 September 2011

First day in TFW


Tänane päev on möödunult väga väsitavalt, kuna olen öösel maganud heal juhul ainult tunni.         ( muidugi pole ma üldse magada saanud, kuna tähtaeg kohe tulemas ja naised vaja riidesse saada :D )
Aga selleeest oli päev väga sisukas ja meeldejääv. Hommikul kell 9 läksin siis magamata kohe oma kollektsiooni õmblema, umbes 15ni meisterdasin selle kallal ja siis tulin Tallinnasse. 
Käisin täna siis TFW , mis oli mega lahe, eriti Embassy of Fashion moeshow, kuna riided olid lahedad ja live muusika meeldis mulle. Jällegist midagi teistsugust. 
Käisin ka Kirill Safanovi moeshowl, mis oli ka päris huvitav. Tema moeshowdel pole varem käinud nii, et see oli esimest korda. Muusika mulle meeldis, kuigi ma olin pärast kurt:D 
Ma võiksin väga pikalt selles rääkida, kui lahe see kõik oli ja nii, aga ma pean minema õmblema oma kollektsiooni, mille tähtaeg on juba neljapäeval.
Rääkides veel inimestest , kes seal olid, siis mulle väga meeldis ,kuidas nad riides olid. Eriti  meeldis ühe naise kuldne pluus ja tema väga kõrged kingad. Kõik see seltskond, kes seal TFWil olid olid väga stiilsed. Sain huvitavaid riietumise ideid:)

Homme kavatsen kokku saada , siis oma kollektsiooni modellidega  ja teha proovi ja rääkida neile, kuidas laval olla jne:D Lähen päeval ka linna peale, et äkki leian midagi uut. Ja ma vajan vahelduseks õmblemisele ka muud tegevust, kuna mul käib peas läbi juba see õmblusmasina hääl, mis ei ole kuigi meeldiv heli.  Õhtul lähen siis jälle TFWile, Lutheri kvartalisse. Seal toimub siis viimane moeshow "Kolmlõige". Teen ka homsest õhtust pilte. 

Kui varsti see kiire aeg läbi saab (neljapäeval) , siis hakkan tihedamini postitusi tegema. Kui mu moeshow on ära toimunud , siis teen ka postituse selle kohta, kuidas see kõik toimus ja kui raske see 10 päeva oli. Hetkel ma pole ma magada saanud juba kaks päeva, kohvi ja energiajoogid hoiavad mind ärkvel, aga kui neid ei oleks siis ma ammu magaks kuskil. Kuna ma tahan, et see kollektsioon tuleks selline, nagu ma seda ette kujutan ja täiuslik, siis pean vaeva nägema:)




Maria juures, Tallinnas. 
Kleit H&M; Sõrmused Gina Tricotist ja TopShop; Käevõrud Zarast; Kõrarõngad Buduaari turult.






 
Mõned pildid siis Embassy of Fashion Atelieri moeshowst:)
























No comments:

Post a Comment