Friday 4 November 2011

2 päev Iisraelis

Ärkasime hommikul kella 9 paiku ülesse, käisime hommikust söömas ja läksime ära basseini äärde päevitama. Vedelesime mõnda aega  ja hakkasime külastama erinevaid randu.
Esimene rand oli väga hullult rahvast täis ja vees polnud mitte ühtegi kala, mistõttu oli mõtetu. Mina loobusin kohe ja läksin tagasi hotelli. Vanemad leidsid  ilusa ranna, kuhu läksime järgmine päev.
Kell 19 algas meie õhtusöök, kus sai palju palju head süüa. Sõime kõhud täis ja läksime linna. Seal oli lahe, mind üllatas see, mis poed seal on. Kahjuks sel õhtul me sinna kaubamajja minna ei saanud, kuna oli Sabat. Käisime niisama turul või kuskil sellises kohas ringi, mis

Hommikune lebotamine.

Väikesed kohalikud ja mina. Seelik on siis minu enda tehtud, tegingi põhimõtteliselt selle reisi jaoks.

Kohalik rand, mis mulle ei meeldinud.

Enamus poed, mis kaubamajas olid.

See oli väga imelik kingapood, kohe kutsus vaatama! Chekkasin järgi ja kõik mis meeldis olid mega kallid + täielikud firmakad.