Thursday 6 October 2011

T A G


Kui kellegil on ideid, millest võiksin kirjutada või mida tahaksite teada, siis võite alati teada anda:)! Küsimused sain Stellalt :)
Loodan, et vastused sobivad, kui midagi veel teada soovite, olen nõus alati vastama! Ilusat Lugemist!
1.Asi, milleta sa ei lahku kodust – Kindlasti on see mobiil.
2.Lemmik meigibränd – Make Up Store  .
3.Lemmikud lilled – orhideed.
4. Lemmikud rõivakauplused – kõige paremad poed on muidugi Londonis - Primark, New Look, Asos, RiverIsland, H&M, Desiqual, Zara, TopShop. Eesti poodidest eelistan ma Mangot, Zarat, Bershkat, NewYorkerit, Stardivariust, Lindexit ja vahepeal leian ka midagi head Bull and Bearist. 
5.Lemmik parfüüm – D&G L´imperatrice 3 .
6. Kõrged jalanõud või madalad – ALATI KÕRGED, kui saaks, siis platvormikad isegi:)
7.Kas sul on head hinded ? Noo enam väga mitte, aga põhikoolis olid küll.
8.Lemmikvärvid – lemmik on must ja valge, hetke seisuga meeldib ka purpurpunane. Muidugi on väga paljud värvid ilusad, oleneb stiilist ja kuidas kõik kokku sobib.
9.Kas sa jood energiajooke ?  Ei, väga mitte.
10. Kas sa jood mahla ? Jah, joon küll:) Lemmik on jõhvikajook
11.Kas sulle meeldib ujuda ? jaaa, väga. Armastan eriti snorgeldamist ja sukeldumist, kuna kuksil lõunamaal olles käin koguaeg ja lihtsalt naudin seda hetke, kui vete sügavustes saan olla.
12. Kas sa sööd friikatruleid kahvliga? Pole eriline friikate fänn
13.Lemmik näokreem? hmm, ei teagi. Ostsin kosmeetiku käest mingi noortesarja oma, mis sobib just minu näonahaga. Ma ei osta selliseid asju väga poest, inimeste käest, kes jagavad seda ala.
14.Kas sa tahad abielluda noorelt või vanemalt ?Ei tea, pole plaanid tehtud veel. Aga tean, kus ma abilelluksin ja kuidas sisustaksin ruumid, kiriku.
15.Kas vihastud kiiresti ? Ei:)
16.Kas sind huvitab vaimude “püüdmine” / nägemine jms..? Hetkel küll mitte, äkki väiksena, aga seda ma ei mäleta.
17. Kas sul on mõnu foobia ? Ja, ämblikud ja pimedus.
18.Kas sa närid oma küüsi ?  Ei.
19.Kas sul on mõni surmalähedane kogemus? Ei ole, kuigi olen päris hullusti kukkunud.
20. Kas sa jood kohvi ?  Jah, koolis vahetundide ajal. Äratab ülesse.
Tagiksin Hannat,Stellat ja Kirket.

No comments:

Post a Comment